Clases particulares - Alaball Castillo Aleix  id: 55992

Alaball Castillo Aleix

15 €/h
15 €/h

Tinc el títol de batxillerat tecnològic a l'institut Torre del Palau, el títol aconseguit amb una mitjana superior a 9 i un títol d'excelència. Ara estic estudiant la carrera de Matemàtiques a la Universtitat Autònoma de Barcelona.

Alaball Castillo Aleix

Tinc el títol de batxillerat tecnològic a l'institut Torre del Palau, el títol aconseguit amb una mitjana superior a 9 i un títol d'excelència. Ara estic estudiant la carrera de Matemàtiques a la Universtitat Autònoma de Barcelona.

Asignaturas

Matemáticas

Matemáticas

Niveles de la enseñanza

  • 4º E.S.O.
  • Estudios superiores
  • Ayuda con los deberes
  • PAU (Examen de selectividad)
  • 5º Primaria
  • Intermedio
  • Básico
  • 1º Bachillerato
  • 2º Bachillerato
  • 1º Primaria
  • 2º Primaria
  • 3º Primaria
  • 4º Primaria
  • 6º Primaria
  • 1º E.S.O.
  • 2º E.S.O.
  • 3º E.S.O.

Localidad

Salidas a:

Terrassa

  • Les Fonts
  • , Terrassa
  • , Torrebonica
En localidad del profesor:
No
Online:
No

Sobre mi:

Este profesor imparte clases como proveedor profesional de servicios educativos, por lo que a los servicios educativos que presta se aplica la legislación sobre protección de los derechos del consumidor.

Tinc el títol de batxillerat tecnològic a l'institut Torre del Palau, el títol aconseguit amb una mitjana superior a 9 i un títol d'excelència. Ara estic estudiant la carrera de Matemàtiques a la Universtitat Autònoma de Barcelona. Anteriorment ja he impartit clases de matemàtiques i considero que a tothom li poden agradar o donar bé les matemàtiques i una vegada les entens poden ser apassionants, per això m'agrada aquesta feina, ja que pots obrir a un alumne un món sencer.

Educación:
Universidad Autónoma de Barcelona, Bachillerato, 2024
Edad:
18-25
Experiencia:
más de 1 año

Horario del profesor

Aquí se indican las horas disponibles del profesor para impartir clases a nuevos alumnos. La información sobre las horas disponibles en condiciones reales puede cambiar cada hora. Por lo tanto, la hora exacta debe ser acordada con el profesor